چرا متخصصان سئو باید به برندینگ اهمیت بدهند؟
قبلا راجع به تجارت چندگانه و تاثیر ایجاد نام بر روی نتایج جستجو ارگانیک توضیح دادم.در آن مثال رادیو رسانه ای بود که این کار را انجام میداد.رادیو در این مثال تاثیر خوبی داشت و همیشه اینطور نیست.
به عنوان متخصصین سئو ما باید تشخیص نام و نام تجاری سازگاری که به ما کمک میکند تا در نتایج جستجو دیده شویم را بشناسیم.
اغلب اوقات وقتی مشتری با یک بودجه محدود به ما مراجعه می کند ، سئو بهترین روش شناساندن نام تجاری است.مخصوصا برای افرادی که دارای محصولات یا خدماتی هستند که توسط مشتری جستجو می شود.