آزمون زبان روسی تورفل بدهید و مدرک دولتی زبان روسی بگیرید

 

شرکت بین المللی ستاره داوود ( داویداستار) تنها مرجع ایرانی برگزار کننده بی واسطه و مستقیم آزمون های دولتی زبان روسی تورفل سطوح مختلف می باشد. آزمون های بین المللی تورفل که توسط وزارت علوم روسیه برگزار شده و دارای اعتبار بالایی می باشد جهت تحصیل ، کار و اقامت در روسیه و تایید مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه های روسیه و همچنین برای متقاضیان بورسیه های تحصیلی دولتی فدراسیون روسیه الزامی است.

هر ساله متقاضیان زیادی از ایران جهت تحصیل و مهاجرت کشور روسیه را انتخاب می کنند و از جمله مشکلات و موانع اخذ جواز کار، عقد قرارداد با کارفرما و دریافت ویزای کاری روسیه ، تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی در روسیه با استفاده از بورسیه های دولتی روسیه نداشتن مدرک زبان بین المللی روسیه تورفل است که در کنار ازمون هایی نظیر قانون اساسی و تارخ روسیه برگزار می شود و شخص در زمان دریافت اجازه کار یا تقاضای اقامت سه ساله یا اقامت دایم باید این مدرک را ارایه بدهد.

متقاضیان محترم می توانند جهت اطلاعات بیشتر از سایت رسمی شرکت ستاره داوود بازدید نمایند یا از طریق واتساپ با شماره 79602464339+  تماس گرفته و یا با ارسال ایمیل به ادرس Info@davidstar.net نسبت به ثبت نام در آزمون های دولتی زبان روسی اقدام نمایند.از آنجایی که شرکت ستاره داوود مجری و برگزار کننده ازمون به نمایندگی از دانشگاه هالی مختلف روسیه می باشد شما با شرکت در آزمون های برگزار شده از طریق داویداستار می توانید مدرک یکی ازمراجع ذیل شامل دانشگاه دولتی سن پترزبورگ ، مدرک دانشگاه دوستی ملل (رودن ) مسکو و یا دانشگاه زبان شناسی فدرال سنتپتربورگ ( گرتسین ) را با قبولی در ازمون دریافت نمایید.

آزمون تورفل در تمامی سطوح شامل پنج قسمت گرامر ، نوشتار ، گفتار ، شنیدار و خواندن و درک مطلب است که حدود چهار ساعت به طول می انجامد و متقاضیان می توانند با نمونه سوالات آزمون از طریق سایت شرکت ستاره داوود آشنا شوند.لازم به ذکر است قیمت های شرکت در آزمون های دولتی برای دانشجویان ایرانی از تخفیف ویژه برخوردار بوده و از نرخ مصوب دولتی کمتر می باشد.

شرکت بین المللی ستاره داوود ( داویداستار) تنها شرکت ایرانی در سنتپترزبورگ می باشد با دو شعبه ی فعال  در روسیه متخصص در زمینه های تحصیلی و مهاجرتی .