امور ملکی و انجام امور مهاجرتی در ترکیه

شرکت هفت مهر یکی از اولین شرکت های ایرانی رسمی ثبت شده در زمینه امور ملکی و انجام امور مهاجرتی (Gayrimenkul ve Turizm Danışmanlığı) در کشور ترکیه می باشد. این شرکت دارای تمامی مدارک و مجوز های مربوطه رسمی از اتاق بازرگانی , شهرداری , دارایی شهر استانبول می باشد. بنابراین مشتریان و هموطنان گرامی با آرامش و آسایش خاطر می توانند امور ملکی و مهاجرتی خود در کشور ترکیه را به ما بسپارند.

شرکت هفت مهر ترکیه در زمینه امور خرید ملک در ترکیه در تمامی مراحل خرید ملک در کنار شماست و تا زمان دریافت کامل سند و اطمینان از بدون مشکل بودن ملک همراه با شماست.

شرکت هفت مهر ترکیه در زمینه امور اجاره ملک در ترکیه در نوع اجاره در خدمت هموطنان می باشد. اجاره سالیانه ملک در استانبول و هم چنین اجاره روزانه ملک در استانبول.

اخذ اقامت ترکیه به همراه انجام کلیه مراحل قانونی برای دریافت اقامت کشور ترکیه را میتوانید با هفت مهر به راحتی و با اطمینان خاطر انجام دهید.

ثبت شرکت در ترکیه و انجام امور بازرگانی نیز میتوانید با شرکت هفت مهر ترکیه انجام دهید. وکلای شرکت هفت مهر از لحظه شروع عملیات ثبت شرکت تا احداث محل کار و حتی اجرای امور حسابداری در کنار شما هستند.

خرید املاک تجاری در ترکیه و اجاره املاک تجاری نیز در حوزه فعالیت اصلی شرکت هفت مهر می باشد و شما میتوانید پس از انجام امور ثبت شرکت اقدام به خرید یا اجاره املاک تجاری در ترکیه بکنید.

شرکت هفت مهر یکی از اولین شرکت های دارای وب سایت آنلاین املاک اختصاصی در ترکیه است که شما میتوانید به راحتی ملک مورد نظر را خود را انتخاب کنید و شروع عملیات اجاره و خرید را از همان لحظه شروع کنید. وب سایت املاک هفت مهر: https://list.haftmehr.com

همچنین برای اطلاع کامل از خدمات و ویژگی های هلدینگ هفت مهر از وب سایت اصلی ما بازدید کنید: https://haftmehr.com

دسته‌بندی نشده