انجام پروژه دانشجویی | دانش گستر

با خیالی آسوده پروژه های دانشجویی و نرم افزاری خود را به ما بسپارید

همواره انجام پروژه دانشجویی کاری سخت و زمانبر است و تبدیل به دغدغه ی اصلی دانشجویان شده است، که چگونه پروژه های خود را انجام دهند و یتوانند نمره خوبی دریافت کنند. دانش گستر به کمک شما دانشجویان عزیز آمده است تا بتوانید با خیال آسوده پروژه های خودتان را به ما بسپارید و دیگر نگران نمره ی پایانی خود و روند انجام پروژه نباشید.

خدمات و پشتیبانی قوی

سایت دانش گستر با کادری مجرب و باتجربه در زمینه انجام پروژه های دانشجویی آماده است تا بهترین خدمات را برای شما فراهم کند و با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن پروژه های شما را آماده تحویل کند.

اما بخش متمایز ما پشتیبانی ماست، پس از اتمام کار و تحویل پروژه محقق پروژه شما برای پشتیبانی های بعدی آماده است و هرگونه اصلاح که نیاز باشد برای شما انجام خواهد گرفت و در صورتیکه نیاز به تماس با محقق خود را داشته باشید شرایط ویدیو کنفرانسی برای شما محیا خواهیم کرد تا بتوانید سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید. ویدیو کنفرانس نیاز به هم اهنگی شما و محقق ما به لحاظ زمانی هست و نیاز به صبر و حوصله دارد و در شرایطی که پروژه به لحاظ زمانی باید سریع تحویل داده شود ممکن است این شرایط محیا نشود. توصیه ما به شما عزیزان برای بهره مندی هرچه بیشتر از خدمات سایت ما این است که پروژه های خود را برای روز آخر نگذارید و سریعتر اقدام کنید، تا با زمان زیادتر هم از پشتیبانی بهتر و هم خدمات مناسبتر بهره مند شوید.

روند کاردانش گستر چگونه است

در ابتدا با استفاده از صفحه ثبت سفارش، پروژه خود را ثبت میکنید و توضیحات کاملی از روند انجام پروژه خود برای ما ارسال میکنید. این بخش اهمیت زیادی دارد چراکه باتوجه به توضیحاتی که شما درج کرده اید پروژه آماده تحویل خواهد شد. البته بعد از ارسال فرم در خواست به زودی با شما تماس گرفته خواهد شد و توضیحات کامل تری از شما دریافت میکنیم و چگونگی روند کار را به صورت کامل جویا خواهیم شد.

در مرحله بعد تیم پشتیبانی دانش گستر در خواست شما را مورد ارزیابی قرار می دهند و در کمترین زمان ممکن محقق مربوط به پروژه شما را مشخص خواهند کرد و مبلغ پروژه براورد خواهد شد. این مورد در روزهای تعطیل ممکن است کمی زمان بر شود ونیاز به زمان بیشتر داشته باشد.

در گام سوم مبلغ پیشنهادی به شما اعلام خواهد شد و در صورتی که توافق حاصل گردد، شما مبلغی توافقی به عنوان پیش پرداخت به سایت پرداخت خواهید کرد و از همان لحظه کار پروژه شما آغاز می گردد.

و در گام آخر پس از اتمام پروژه مبلغ باقی مانده به سایت پرداخت خواهد شد و پروژه به شما تحویل داده می شود. شما پس از تحویل پروژه خود مدت 4 روز زمان دارید تا پروژه را بررسی کنید و در صورت لزوم برای اصلاحات به سایت ارجاع دهید.

در مواردی که مبالغ پروژه ها بالاست در صورتی که دانشجو نیاز به قرار داد داشته باشد از فرم های پیش نویس سایت قراردادی آماده و تنظیم میکنیم و برای دانشجو ارسال می گردد.

چرا دانش گستر؟

دانشجویان همیشه وقتی پروژه خود را به دیگران می سپارند نگران هستند که آیا می توانند از پروژه خود دفاع کنند؟ یا مسلط به مباحث پروژه خود هستند؟ تا بتوانند نمره لازم برای پروژه خود را دریافت کنند. این موضوع باعث شد تا ما دنبال راهکاری برای حل این مسئله باشیم تا دانشجویان با خیالی آسوده پروژه خود را به ما بسپارند و دقدقه ای از این جهت نداشته باشند.

با وجه تمایزی که ما در سایت دانش گستر ایجاد نموده ایم، دانشجویان دیگر نگران یادگیری پروژه خود نیستند و می توانند به خوبی به تمام بخش ها مسلط شوند و از پس دفاع های پروژه خود به خوبی برآیند. اما راهکار ما چیست؟

محققین ما در مواردی که دانشجو تقاضا داشته باشد ویدیویی آموزشی از روند کار پروژه تهیه  می کنند و در اختیار دانشجو می گذارند تا با خیالی آسوده بتوانند به تمام بخش ها مسلط شوند. اعتماد شما برای ما ارزشمند است و برای آن هزینه خواهیم کرد.

زمینه های فعالیت دانش گستر

دانش گستر در بیشتر رشته های دانشگاهی به انجام پروژه دانشجویی می پردازد از جمله انجام پروژه دانشجویی معماری، انجام پروژه دانشجویی عمران، انجام پروژه دانشجویی برق، انجام پروژه دانشجویی مکانیک، انجام پروژه فتوشاپ،انجام پروژه دانشجویی شیمی و بسیاری رشته های دیگر و همچنین سایت دانش گستر در زمینه ترجمه مقالات هم به صورت حرفه ای فعالیت میکند و دارای کادری مجرب و توانمند هست. تیم ترجمه سایت ما دارای سابقه ای بیشتر از 13 سال است و در تمامی رشته ها و تمامی زبان ها فعالیت میکند و با مناسب ترین قیمت کار ترجمه را برای شما انجام خواهد داد.

بخش ترجمه مقالات

ترجمه مقالات به اصلی ترین بخش کاری دانشجویان مقطع ارشد و دکتری تبدیل شده و برای اینکه بتوانند پایان نامه و رساله خوبی داشته باشند به مقالات ترجمه شده زیادی در زمینه تخصص خود احتیاج دارند، اما ما در زمینه ترجمه مقاله دارای کادری بسیار توانمند و باتجربه بالا هستیم و با مناسبترین قیمت میتوانیم مقالات شما را ترجمه کنیم و در زمان بسیار کوتاه به شما تحویل دهیم. زمینه هایی که در حال حاضر در فروشگاه موجود می باشند شامل مقالات ترجمه شده رشته مدیریت، مقالات ترجمه شده رشته روانشناسی، مقالات ترجمه شده رشته حسابداری و مقالات ترجمه شده عمران می باشند که به زودی تمامی رشته ها تحت پوشش قرار خواهند گرفت. ممکن است با جستجو مقاله مورد نظر خود در فروشگاه موجود نباشد اما نگران نباشید در همین صفحه می توانید در خواست ترجمه مقاله خود را برای ما ارسال کنید تا بسیار سریع به در خواست شما پاسخ داده شود و مقاله ترجمه شده در اختیار شما قرار گیرد.

 

دسته‌بندی نشده