فلاور باکس چوب پلاست

از بین نمونه کار چوب پلاست های گوناگون می توان به فلاور باکس چوب پلاست اشاره کرد.فلاور باکس چوب پلاست با جعبه گلی که از جنس چوب معمولیست متفاوت است، محصولات چوب پلاست پوسیده یا متلاشی نمی شوند. فارغ از اینکه در آپارتمان یا منزل ویلایی زندگی میکنید یا می خواهید محیط تجاری خود را زیباتر کنید،فلاور باکس چوب پلاست به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی بتوانید انواع گل ها و گیاهان را پرورش دهید و هر زمان بخواهید می توانید به راحتی آن ها را به مکان دیگر منتقل کنید. فلاور باکس چوب پلاست از الیاف چوب و پلی اتیلن با چگالی بالا  ساخته شده است.

نمونه کار چوب پلاست زیر یکی از فلاورباکس های چوب پلاست است:

https://accutanrx.com/wp-content/uploads/2022/06/flower-box-new4.jpg

فلاورباکس چوب پلاست از فیبر چوبی و پلاستیک بازیافتی ساخته شده است که ظاهری به زیبایی چوب دارد بدون اینکه معایب چوب را دارا باشد. فلاور باکس چوب پلاست دارای مزایای بسیاری از جمله ضد آب، ضد آفتاب، مقاوم در برابر حشرات، عمر طولانی و … می باشد که به محصولی بسیار محبوب برای انواع گل و گیاه تبدیل شده است. فلاور باکس های چوب پلاست را می توان برای جاده ها، مناطق توریستی، ویلاها، میدان ها، پارک ها، باغ ها، اقامتگاه ها، حیاط ها، مناطق تجاری بزرگ، مراکز خرید، مدارس، ساختمان های تجاری و غیره استفاده کرد.

در تصویر زیر نوع دیگری از نمونه کار چوب پلاست را مشاهده می کنید:

https://accutanrx.com/wp-content/uploads/2022/06/fb4-300x185.jpg

احتمالا بارها نمونه کار چوب پلاست فلاور باکس را در مکان های گوناگون مشاهده کرده اید و تصور کردید جنس آن ها از چوب است،این به دلیل شباهت بسیار زیادی محصولات چوب پلاست به چوب است که یک از ویژگی های چوب پلاست محسوب می شود.

در تصویر بعدی نیز نمونه کار چوب پلاست فلاور باکس را مشاهده می کنید:

https://accutanrx.com/wp-content/uploads/2022/06/82133a9fde892b4566faa2ed9bdb9f7c-wood-planter-box-wood-planters-300x200.jpg

ویژگی فلاورباکس چوب پلاست: چوب پلاست به عنوان نوع جدیدی از مواد کامپوزیتی سازگار با محیط زیست، با استحکام بالا، مقاومت در برابر ضربه، عدم تغییر شکل، ضد آب، ضد خوردگی، طول عمر بالا و…

فلاور باکس چوب پلاست را می توان با ظاهر چوب طبیعی(همانطور که در نمونه کار چوب پلاست مشاهده کردید،فلاور باکس چوب پلاست ظاهری شبیه به چوب طبیعی دارد و تشخیص آن به عنوان محصولی غیر از چوب در نگاه اول دشوار است)پایداری ابعادی بهتر از چوب، بدون گره چوب و با رنگ های مختلف ساخت.

از ویژگی های فلاور باکس چوب پلاست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ✓ بادوام به دلیل چگالی بالا
  • ✓ ثبات رنگ
  • ✓ بدون نیازی به رنگ آمیزی، بدون چسب، نیاز به نگهداری کم
  • ✓ طول عمر بیشتر (بیش از 20 سال و 10 سال ضمانت کیفیت)
  • ✓ قابلیت جذب آب کم، پایداری ابعادی خوب، انبساط/انقباض بسیار کم
  • ✓ قابل بازیافت، سازگار با محیط زیست، صرفه جویی در منابع جنگلی
  • ✓ مقاوم در برابر شرایط گوناگون آب و هوایی
  • ✓ مقاوم در برابر حمله موریانه و حشرات
  • ✓ ظاهری زیبا و شبیه به چوب طبیعی

اگر تصمیم دارید در باغ یا ویلا و منزل خود چوب پلاست فلاور باکس داشته باشید،می توانید برای دیدن نمونه کار چوب پلاست به وبسایت شرکت چوب پلاست نست مراجعه کنید،برای این کار روی لینک زیر کلیک کنید:

نمونه کار چوب پلاست