کشور های ارزان اروپا

برای مهاجرت به اروپا و دریافت مجوز زندگی در اروپا نیاز به دریافت ویزای شینگن می باشد.
کشورهای بی شماری در جهان در قبال خرید ملک در اروپا یا سرمایه گذاری برای شهروندان کشورهای دیگر شرایط مناسبی برای اخذ اقامت فراهم آورده اند و بعد از سرمایه گذاری شهروند آن کشور محسوب می شوند. ثبت شرکت در اروپا یکی از روش های اخذ اقامت اروپا می باشد.
اما گاهی هم اتفاق می افتد که اشخاص قدرت سرمایه گداری نداشته و به دنبال کشور هایی با هزینه زندگی و اقامت پایین می باشند. بر خلاف تصور عموم مردم که کشور های اروپایی برای زندگی گران هستند کشور های کم هزینه و ارزان نیز برای زندگی در اروپا وجود دارد.
در اروپا ۱۲ کشور اروپایی وجود دارند که روش هایی با کم ترین هزینه و راحت برای اخذ اقامت برای شهروندان دیگر کشورهای جهان مهیا کرده اند که نام آنها را در زیر ذکر خواهیم نمود:
بلغارستان، یونان، قبرس، موناکو، جرسی، بریتانیا، لیتوانی، اسپانیا، مالت، پرتغال، بلژیک، اتریش جزء 12 کشور ارزان اروپا می باشند.

شاید این طور تصور شود که کشورهای ارزان و کم هزینه شرایط خوبی برای زندگی ندارن اما اینطور نیست این کشورها در کنار مخارج کم شرایط خوبی را برای شهروندان خود ایجاد نموده واز هر لحاظ متعادل هستند.
در این کشورها یک زندگی عالی با هزینه های کم تر از آمریکا و حتی اروپای غربی را می توان آزمود.
برای اینکه بتوان در کشور های اروپایی به راحتی سفر کرد باید ویزای شینگن داشت . خیلی از شرکت های مهاجرتی پس از دریافت هزینه ی ویزا آن را به شکل نیمه تمام رها کرده و مهاجر با مشکل مواجه خواهد شد.
اما شرکت مهاجرتی مونتیکال با دریافت ویزای تضمینی اروپا برای شما ، این اطمینان را به شما می دهد که دیگر در بحث اقامت و زندگی در اروپا با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

دسته‌بندی نشده