کلیدسازی در سعادت آباد

کلیدکار که یک کلیدسازی در سعادت آباد است، زمینه ساخت کلید خانه و ریموت ماشین فعالیت می کند. ریموت سازی سعادت آباد نه تنها محصولات خود را به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می دهد بلکه در زمینه ساخت سوییچ و ریموت ماشین نیز مشغول به فعالیت است. ریموت هایی که ساخت این شرکت هستند با پیشرفته ترین دستگاه ها تولید می شوند و ایرادی برای ماشین به وجود نمی آورند. ریموت سازی سعادت آباد به صورت 24 ساعته در حال فعالیت است و در هر ساعتی از شبانه روز آماده کمک به مشتریان است. از دیگر خدمات کلیدکار باز کردن درب گاوصندوق است.

به طور کلی ریموت ماشین، وسیله ایی برای روشن و خاموش کردن خودرو است و هر ماشین با ریموت مخصوص به خود روشن و خاموش می شود. اگر ریموت ماشین خود را گم کرده باشید و ریموت یدک هم همراهتان نباشد، نیازی نیست که حتماً به نمایندگی ساخت آن ماشین مراجعه کنید. ریموت سازی سعادت آباد می تواند به راحتی انواع ریموت ماشین را برای شما درست کند. شما می توانید با کارکنان این شرکت تماس بگیرید و از آن ها بخواهید برای شما ریموت یدکی بسازند. بعضی از ریموت ها برای روشن کردن ماشین، نیاز به کد مخصوص دارند و برای ساخت ریموت کپی و یدک، داشتن مدارک مالکیت ماشین و صاحب ماشین ضروری است و بدون وجود مالک ماشین، امکان ساخت ریموت یدک وجود ندارد.

ریموت وسیله ایی برای روشن و خاموش کردن ماشین است. استارت ریموت معمولاً در کنار سمت راست فرمان قرار دارد. شکل ظاهری ریموت استارت در ماشین های جدید متفاوت است و با ماشین های قدیمی فرق دارد. ریموت های جدید دارای چهار حالت هستند و این حالت ها عبارتند از: قفل، ای سی سی، روشن و استارت. در محلی که ریموت در آن قرار می گیرد، نام این چهار مورد نوشته شده است. در حالت اول یا همان قفل، ریموت وارد می شود ولی ماشین هنوز خاموش است و در این حالت فرمان ماشین نمی چرخد. فقط در این حالت است که ریموت از ماشین خارج می شود. با قرار دادن ریموت در حالت ای سی سی، برق ماشین روشن می شود و می توانیم از رادیو استفاده کنیم. در این مرحله موتور هنوز روشن نشده است. با قرار گرفتن ریموت در حالت روشن، سیستم های برقی و چراغ های جلوی داشبورد روشن می شوند اما موتور همچنان خاموش است. منظور از روشن بودن، روشن بودن مدارهای الکتریکی ماشین است. با قرار دادن ریموت ماشین در حالت استارت، موتور ماشین روشن می شود.

 

ریموت تویوتا

خودروی تویوتا ساخت کشور ژاپن است. در سال 1935 اولین کارخانه خودروسازی تویوتا شروع به کار کرد. خودروی تویوتا از ماشین های محبوب بین مردم دنیا است.

در صورتی که ریموت تویوتا کمری و لندکروز 2006 خود را گم کرده باشید برای ساخت ریموت یدک باید برنامه کامپیوتری ماشین را باز کنید و با توجه به آن ریموت یدک بسازید. در مدل های بالاتر تویوتا مثل مدل های 2007 هم می توان از این طریق ریموت یدک ساخت ولی این کار همیشه امکان پذیر نیست چون ممکن است کامپیوتر خودرو در دسترس نباشد زیرا در بعضی از خودروهای تویوتا برای دسترسی به کامپیوتر ماشین باید کل داشبورد و تمام بخش های زیر آن باز شود و این کار زمان زیادی می برد. برای ساخت ریموت تویوتا حتماً از یک متخصص کمک بگیرید. خدمات ریموت سازی تویوتا به صورت شبانه روزی در خدمت مشتریان است و آماده ارائه هر گونه خدماتی برای ساخت ریموت تویوتا است.

ریموت خودروی تویوتا در دو نوع ساده کلیدی و هوشمند تولید می شود. خودروی پرادو از ماشین های شاسی بلند و لوکس شرکت تویوتا است. ریموت های کلیدی ساده برای خودروهایی است که قبل از سال 2010 تولید شده اند و بعد از آن بیشتر خودروهای تویوتا با ریموت هوشمند تولید شده اند.

از مزایای سیستم ریموت کلیدی برای خودروی تویوتا این است که اگر ریموت خودرو گم شود، می توان با استفاده از یک دستگاه، طبق پرک های قفل دنده، یک ریموت خام درست کرد. این دستگاه می تواند تیغه کلید تویوتا را از روی کد ریموت تراش دهد. با دادن کد خودروی تویوتا به دستگاه تراش، در مدت زمان کوتاهی یک ریموت جدید ساخته می شود. از آن جایی که در مدل های کلیدی خودروی تویوتا، درب؛ صندوق؛ داشبورد و استارت با یک ریموت کار می کنند، ریموت باید با دقت و کیفیت زیادی تراش داده شود تا در همه قسمت ها قابل استفاده باشد. در سیستم های هوشمند و بدون کلید خودروی تویوتا، در صورت گم شدن ریموت خودرو باید کد مخصوص خودرو را داشته باشید تا بتوانید یک ریموت یدک بسازید. در صورتی که خودروی تویوتا را از شخص دیگری خریداری کردید، اگر صاحب قبلی خودرو ریموت یدک را به شما تحویل نداد، باید آن را غیر فعال کنید تا دیگر قابل استفاده نباشد.

دسته‌بندی نشده